Skip to content

BNI international

כניסה לחשבון

  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
כניסה לחשבון
account login

BNI international

  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר

במקום למכור לשותפי הנטוורקינג שלכם, הדריכו אותם

  • מאת: ד"ר איוון מייזנר
  • תאריך: נובמבר 13, 2024
  • תגובות: תגובה אחת

כדי להצליח בנטוורקינג עסקי, הרבה יותר חשוב להדריך את חברי קבוצת הנטוורקינג שלכם לגבי ההפניות שברצונכם לקבל מאשר למכור להם.

נכון, מדובר בשינוי תפיסתי באופן שבו אתם מתייחסים לשותפי הנטוורקינג שלכם. שינוי כזה מחייב אתכם להבין את החשיבות של הדרכת שותפי ההפניות שלכם לגבי העסק שלכם. זכרו, הם לא הלקוח! כיון שאלו האנשים שיחפשו עבורכם הפניות, הם חייבים ללמוד על העסק שלכם ועליכם אישית. למעשה, הם צוות המכירות שלכם. אם הייתם מכשירים אנשי מכירות, איך הייתם מתארים להם את המוצרים והשירותים שלכם כך שהם יבינו לעומק את התועלות שאתם מציעים? זה בדיוק מה שאתם צריכים לעשות במפגשי הנטוורקינג שלכם.

איש לא מצפה מחברי קבוצת הפניות לשמש כאנשי מכירות אמיתיים של שאר החברים. אבל אם אתם רוצים הפניות, כן צריך להדריך את שאר החברים כך שיוכלו לזהות לקוחות פוטנציאליים עבורכם.

הימנעו מהפיתוי למכור 

שמתי לב שלבעלי עסקים יש נטייה "למכור" לאנשים שהם פוגשים. כשאנשי מקצוע מצטרפים לקבוצת נטוורקינג שמתמקדת בהשגת הפניות לחבריה, הם נוטים לחשוב שאם ישכנעו את שותפי הנטוורקינג שלהם לנסות את המוצר ויסגרו איתם עסקה, זה איכשהו יפתח זרם של הפניות דומות מאותם אנשים. אני מסכים שבכדי שחברי קבוצת הנטוורקינג שלכם יפנו אתכם בצורה אפקטיבית, הם אמורים להכיר את מה שאתם מציעים. אבל כשאתם עומדים מולם, חשוב להימנע מהפיתוי למכור לחברי הקבוצה! הם יכירו את השירותים והמוצרים שלכם דרך התדריכים הקבועים שתציגו לגבי העיסוק שלכם, ודרך תיאורים מדויקים של קהל היעד שלכם.

טיפים לשילוב הדרכה בנטוורקינג שלכם 

  1. פרקו את העסק שלכם למילות מפתח.

במפגשי נטוורקינג, מפתה מאוד להתחיל את המצגת האישית שלכם עם אמירה כמו "אנחנו מספקים את כל סוגי השירותים בתחום…" – המנעו מהפיתוי! כשיש לכם מעל חמישים הזדמנויות בשנה להציג מילת מפתח חדשה למה שאתם מוכרים או מספקים, אל תבזבזו את ההזדמנות להצגת מאפיין אחד של העסק שלכם על המשפט "כל סוגי השירותים". תהיו ספציפיים! הדריכו את שותפי הנטוורקינג שלכם משבוע לשבוע לגבי מילת מפתח אחת ברורה שאתם מספקים. בכל מצגת שבועית, הציגו היבט שונה של העסק שלכם, וספרו להם מי הלקוח האידיאלי עבור אותו היבט.

  2. המנעו מהאמירה "מישהו מכם מכיר מישהו…?"

לעתים קרובות אני שומע חברי קבוצות נטוורקינג אומרים דברים כמו "כל מי שצריך…" או "מישהו שמחפש…" או "כל מי שיש לו רכב…". בדרך כלל, כשאני שומע "כל מי…" אני מפסיק להקשיב, כי אני מכיר כל כך הרבה "מישהואים" שאני בסוף לא מפנה אף אחד! זו דינמיקה מעניינת, אבל לדעתי היא נובעת מעומס-יתר של מידע. כשאתם מחפשים סוג ספציפי של הפניה עסקית, הבקשה שלכם משותפי הנטוורקינג שלכם חייבת להיות ספציפית! שימוש בביטויים כלליים וסתמיים תגביל את יעילות התוצאות שתקבלו.

  3. למדו את חברי הרשת שלכם איך נראית "הפניית החלומות" שלכם.

אם יכולתם להגיע למפגש הנטוורקינג העסקי הבא שלכם בליווי "הפניית חלומות" בשר-ודם, איך היה נראה אותו אדם? השאיפה היא לתאר אותו בפרוטרוט לשותפי הנטוורקינג שלכם – לצייר אותו באופן כה מוחשי שהם ירגישו כאילו שהוא איתכם בחדר. ככל שתספקו יותר פרטים, כך יגדל הסיכוי ששותפיכם יזהו את אותו אדם כשהם נתקלים בו מחוץ למפגש. אתם יכולים אפילו לכלול את השם שלו או את התפקיד שלו בחברה ספציפית.

  4. שתפו בסיפורי לקוחות.

זוהי דרך אפקטיבית ביותר להסביר לשותפי הנטוורקינג שלכם מי ומה אתם מחפשים כלקוחות חדשים. כשאתם משתפים באיכויות ובמאפיינים של הלקוחות הקיימים שלכם, אתם מאירים ומחדדים לשאר הקבוצה את התמונה שציירתם להם. אם מתאים, שקלו להביא למפגש לקוח שיתאר איך אתם והעסק שלכם עזרתם לו. אינטראקציות מהסוג הזה עוזרות מאוד להדריך את הקבוצה לגבי סוג האנשים שאתם רוצים שיפנו אליכם.

 

זכרו: אנשי נטוורקינג מצליחים משתמשים במצגת שלהם כדי "להדריך צוות מכירות" ולא כדי "לסגור עסקה". כיילו מחדש ודייקו את הכוונות שלכם בקבוצה ותגלו שאיכות ההפניות גם היא תשתנה לטובה. השעה לסגירת עסקה תגיע כשאתם יושבים מול ההפניות שקיבלתם מהקבוצה. אם תתמקדו בהדרכת שותפי הנטוורקינג שלכם לגבי סוג ההפניות שאתם רוצים לקבל, תגלו שההפניות יהיו ברמה גבוהה יותר, עם סיכויים טובים יותר להפוך לעסקאות מאשר כשאתם מנסים למכור לחבריכם לקבוצה.

 

זכרו שכשאתם מצטרפים לרשת קשרים סגורה, אתם רוקמים שותפות עם קבוצת אנשים שלמעשה יהפכו לכוח ולאנשי המכירות שלכם. בכדי לעזור להם לעזור לכם, אתם חייבים להדריך, להדריך, להדריך. 

קודםהקודםמה ההבדל בין נטוורקינג פעיל לנטוורקינג סביל?
הבאעשר שיטות פשוטות ליצירת הפניות לכל החייםהבא

לפוסט הזה יש תגובה אחת

  1. צהלה הגב 17 נוב 2024

    מצויין , מתכננת להטמיע בהדרכה השבועית 😊

כתיבת תגובה לבטל

יכול לעניין אותך בנוסף

תקווה היא הדלק שמניע לפעולה

בין הזדמנות לתקווה אחרי המלחמה

יוני 29, 2025
תקווה היא הדלק שמניע לפעולה. במקום לחשוב על הקשיים - חושבים על פתרונות. במקום להיכנס...
להמשך קריאה
Follow Your Passion for Business Success

לכו בעקבות התשוקה שלכם

יוני 24, 2025
מה העסק הכי לוהט ורווחי שאתם יכולים להיכנס אליו? התשובה פשוטה: כל מה שמלהיב אתכם....
להמשך קריאה
אירועי הנהגות 2025

אירועי הנהגות 2025

יוני 10, 2025
להמשך קריאה
BNI

כנסי VIP להנהגות בכירות 2025

יוני 8, 2025
אירועי VIP להנהגות הבכירות מכל הארץ, תכנים מעניינים לקידום העסקים, הרבה נטוורקינג סביב שולחנות עם...
להמשך קריאה
Waze של העסקים

טור חגיגי: לציון 120 טורים  waze של העסקים

מאי 25, 2025
בעלי ובעלות עסקים מתחלקים ל-2 סוגים. הראשונים יודעים לאן הם רוצים להגיע אבל לא יודעים...
להמשך קריאה
A-Tool-to-GAIN-Trusted-Relationships-1030x571

הממת"ק שיבסס לכם קשרי אמון

מאי 11, 2025
בנטוורקינג עסקי, אמון הוא אחד הגורמים הקריטיים במתן וקבלת הפניות. זכרו, העיקר הוא לא מה...
להמשך קריאה
BNI

מה זה BNI בשבילך?

אפריל 27, 2025
כששאלנו את החברים שלנו בBNI את השאלה הזו, התשובות שקיבלנו חשפו משהו עמוק. חשבתם שההצלחה...
להמשך קריאה
ההבדל בין הפניה חלשה והפניה איכותית

ההבדל בין הפניה חלשה והפניה איכותית

מרץ 19, 2025
אנשים שואלים אותי לעתים קרובות אם ניתן להבחין בין הפניות חלשות להפניות איכותיות. התשובה שלי...
להמשך קריאה
  • בית
  • למה BNI
  • למה לצפות
  • מציאת קבוצה
  • לוח אירועים
  • קבוצות בהקמה
  • משאבים לחברים
  • תרומה לקהילה
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • למה לצפות
  • מציאת קבוצה
  • לוח אירועים
  • קבוצות בהקמה
  • משאבים לחברים
  • תרומה לקהילה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • צור קשר
  • חיפוש מתקדם למציאת קבוצה
  • מי אנחנו
  • המלצות
  • חידוש חברות
  • מעבר חבר מקבוצה לקבוצה
  • הצהרת נגישות
תפריט
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • צור קשר
  • חיפוש מתקדם למציאת קבוצה
  • מי אנחנו
  • המלצות
  • חידוש חברות
  • מעבר חבר מקבוצה לקבוצה
  • הצהרת נגישות
  • אל היוניברסיטי של BNI

עקבו אחרינו!

  • לוגו וקריאייטיב BNI
  • תקנון - מדיניות לחברים BNI

© 2019 BNI Global LLC. All Rights Reserved. All company names, product names logos included here may be registered trademarks or service marks of their respective owners.