Skip to content

BNI international

כניסה לחשבון

  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
כניסה לחשבון
account login

BNI international

  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר

חמש סיבות מדוע אנו נפגשים בכל שבוע

  • מאת: ד"ר איוון מייזנר
  • תרגום: לורן רוזנמן
  • תאריך: יוני 3, 2019
  • תגובות: אין תגובות

המפגש השבועי בקבוצת BNI הוא מחוייבות. ישנם אנשים שאינם אוהבים להיפגש מדי שבוע ושבוע במהלך השנה, לכן, בשנת 1986, כניסוי, פתחתי שבע קבוצות שנפגשו פעמיים בחודש. במהלך הזמן, נוכחתי לדעת שקבוצות אלה העבירו 52% פחות הפניות לעומת הקבוצות שנפגשו בכל שבוע. הייתי מאוכזב, אך לא מופתע. ביקרתי בכל קבוצה בנפרד, ושאלתי: "אם אני אוכל להראות לכם דבר אחד שיכפיל את כמות ההפניות שאתם מקבלים בקבוצה, האם תעשו אותו?" כולם אמרו פה אחד, "כן, בוודאי!" ואז אמרתי, "תיפגשו פעם בשבוע". הראתי להם נתונים, ואכן שש מתוך שבעת הקבוצות הללו ביצעו את השינוי. אחת מהקבוצות סרבה, והתפרקה תוך שנה.  עד ל- 1987, כבר כל הקבוצות בארגון BNI נפגשו פעם בשבוע.

דיברתי על כך פעמים רבות במהלך השנים, ואת הסיפור תוכלו למצוא בספר "הנותן מקבל, הסיפור של BNI". (שאגב, אתם מקבלים אותו כמתנה בסדנת ה-MSP  הראשונה שתעשו עם קבלתכם כחברים בארגון).

מה שלא כתבתי עליו מעולם, הוא "מדוע" אני חושב שהפגישות השבועיות הניבו כפליים מהתוצאות של הקבוצות שנפגשו פעמיים בחודש, ואז חשבתי על כך. להלן הסיבות לאמונה שלי כי מפגשים שבועיים מניבים פי שתיים עסקאות מקבוצות הנפגשות פעמיים בחודש:

  1. המפגשים השבועיים הם פורמט של "חזרתיות מרווחת". חזרתיות מרווחת בונה הרגל ללמידה ומעורבות המובילים להצלחה. יש כמות אדירה של מחקר על המושג הזה, כולל מסמך "דרטמות' 2016" שפורסם בכתב העת של Policy Insights From the Behavioral and Brain Sciences. .
  2. המנעות מ"הזנחה פסיבית". הזנחה פסיבית מתרחשת כאשר ישנה התדרדרות של מערכות היחסים במהלך הזמן. לא תמיד במכוון, אך זה כמעט תמיד מזיק לבניית מערכות יחסים ארוכות טווח. תדירות המפגש השבועי הופכת זאת לכמעט בלתי אפשרי.
  3. תרגול, תרגול, ועוד תרגול. כולנו יודעים בתוכנו, כי אם אנו רוצים להצטיין בכל דבר שהוא, אנו חייבים לתרגל. ספורטאים מקצועיים לא מפסיקים להתאמן גם כשהם נמצאים בראש הטבלה. אנשי עסקים אינם שונים מהם. המפגש השבועי משמעותו שיפור ולמידה. זו התניה ותרגול במטרה להפוך כל אחד מאיתנו לאלופים בעסק שלנו.
  4. נמ"ר VCP (נראות, מהימנות, רווחיות). מדובר כאן על תהליך בניה של מערכות יחסים שיובילו להפניות באופן קבוע. המפגש השבועי מכפיל את האנרגיה שלנו במעבר דרך שלבים אלו בתהליך.
  5. המפגש עם אנשים בכל שבוע משאיר את חבריך לקבוצה "בראש מעייניך". אתה מודע לעובדה כי הינך הולך לפגוש אותם ביום המפגש, ובשל כך אתה מארגן את המצגת האישית ואת פעילות ההפניות שלך על בסיס שבועי. כאשר נפגשים פעם בשבוע, אי אפשר לשים את התוכנית בצד. התוכנית עקבית ומובנית. בנוסף, בשלב זה לא ניתן יהיה לזלזל בהפניה שמסרת – זה חשוב להעביר הפניות כשהן חמות. ככול שממתינים זמן רב יותר, כך ההפנייה מתקררת.

כל זאת מוביל לעוד עסקים. פעם אחר פעם הנתונים מוכיחים כי יש מתאם לינארי ישיר ודרמטי בין השתתפות הקבועה במפגשי BNI ויצירת יותר עסקאות (הרבה יותר עסקאות).

במשך שנים רבות תמיד אמרתי, שאם אתה מעוניין להצליח בעסקים, אתה חייב לעשות "שישה דברים אלף פעמים, ולא אלף דברים שש פעמים". להיפגש בכל שבוע בכדי להתאמן על כישורי הנטוורקינג שלך, זו אסטרטגיית ה"ששה-דברים", אלף פעמים. למידה כיצד להפנות את חבריך לקבוצה ובאופן קבוע להעביר הפניות, הינה שיטה מנוסה לבניית מערכות יחסים והפניות ארוכי טווח.

מנכ"ל BNI, גראהם ויימילר אוהב לומר כי BNI הוא ה"קרוספיט" של הנטוורקינג. אני מסכים איתו מאוד. חשוב על המפגש השבועי שלך כאימון אירובי של נטוורקינג, והפק את המיטב ממחוייבות זו שלך.

דר' איוון מייזנר, המכונה "אבי הנטוורקינג המודרני" על-ידי  CNN  הוא סופר שספריו מופיעים ברשימת רבי המכר של ה- New York Times . ד"ר מייזנר  הוא המייסד ומנהל החזון הראשי של BNI (www.bniI.com),  ארגון הרישות העסקי הגדול בעולם.  ניתן לעיון בסיפרו החדש: "Avoiding the Networking Disconnect"  ב-Amazon.com

 

קודםהקודםהכלל הראשון באיזון בין חיים ועבודה
הבאניהול המצב הקיים או להוביל את ההפרעה?הבא

כתיבת תגובה לבטל

יכול לעניין אותך בנוסף

A-Tool-to-GAIN-Trusted-Relationships-1030x571

הממת"ק שיבסס לכם קשרי אמון

מאי 11, 2025
בנטוורקינג עסקי, אמון הוא אחד הגורמים הקריטיים במתן וקבלת הפניות. זכרו, העיקר הוא לא מה...
להמשך קריאה
BNI

מה זה BNI בשבילך?

אפריל 27, 2025
כששאלנו את החברים שלנו בBNI את השאלה הזו, התשובות שקיבלנו חשפו משהו עמוק. חשבתם שההצלחה...
להמשך קריאה
ההבדל בין הפניה חלשה והפניה איכותית

ההבדל בין הפניה חלשה והפניה איכותית

מרץ 19, 2025
אנשים שואלים אותי לעתים קרובות אם ניתן להבחין בין הפניות חלשות להפניות איכותיות. התשובה שלי...
להמשך קריאה
ייצוג שיוויוני במרחב ציבורי הוא מאבק משותף...1

ייצוג שיוויוני במרחב הציבורי הוא מאבק משותף

מרץ 9, 2025
המציאות כיום היא שנשים הן שנלחמות למען נשים לוודא שהבנות שלהן יראו בחיי היומיום את...
להמשך קריאה
BNI

שבוע הנטוורקינג חגיגה של נטוורקינג, צמיחה ושיתופי פעולה! 🌟

מרץ 5, 2025
שבוע הנטוורקינג חגיגה של נטוורקינג, צמיחה ושיתופי פעולה! 🌟
להמשך קריאה
BNI

איך באמת נראה נטוורקינג שעובד? תנו לחברי BNI ישראל לספר לכם בעצמם!

מרץ 5, 2025
בסרטון הזה תגלו איך שיתופי פעולה, חיבורים עסקיים והפניות איכותיות הפכו לחלק בלתי נפרד מההצלחה...
להמשך קריאה
88yhrk4f

ההשראה מתחילה כשמשנים את המילים

פברואר 26, 2025
"אני רוצה לעורר השראה באנשים. אני רוצה לעורר השראה באנשים – שמעוררים השראה באנשים. אני...
להמשך קריאה
ההרגלים שמביאים לכם את ההצלחה

ההרגלים שמביאים לכם הצלחה

פברואר 23, 2025
המחויבויות הן חלק מההצלחה של השיטה שעובדת כבר 40 שנה בכל העולם ומגדילה את העסקים...
להמשך קריאה
  • בית
  • למה BNI
  • למה לצפות
  • מציאת קבוצה
  • לוח אירועים
  • קבוצות בהקמה
  • משאבים לחברים
  • תרומה לקהילה
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • למה לצפות
  • מציאת קבוצה
  • לוח אירועים
  • קבוצות בהקמה
  • משאבים לחברים
  • תרומה לקהילה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • צור קשר
  • חיפוש מתקדם למציאת קבוצה
  • מי אנחנו
  • המלצות
  • חידוש חברות
  • מעבר חבר מקבוצה לקבוצה
  • הצהרת נגישות
תפריט
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • צור קשר
  • חיפוש מתקדם למציאת קבוצה
  • מי אנחנו
  • המלצות
  • חידוש חברות
  • מעבר חבר מקבוצה לקבוצה
  • הצהרת נגישות
  • אל היוניברסיטי של BNI

עקבו אחרינו!

  • לוגו וקריאייטיב BNI
  • תקנון - מדיניות לחברים BNI

© 2019 BNI Global LLC. All Rights Reserved. All company names, product names logos included here may be registered trademarks or service marks of their respective owners.