Skip to content

BNI international

כניסה לחשבון

  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
כניסה לחשבון
account login

BNI international

  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר

למה האורחים שלכם לא מגישים מועמדות? חלק 2

  • מאת: ירדן נוי - מנכ"ל
  • תאריך: נובמבר 20, 2024
  • תגובות: תגובה אחת

המפגש העסקי של הקבוצה שלכם מנוהל במקצוענות, הפרזנטציות חזקות, הנתונים העסקיים מרשימים והאוירה טובה ומפרגנת – הכל נראה מעולה אז למה האורחים לא מגישים מועמדות??

בטור הקודם דיברתי על טעות נפוצה בתהליך המכירה והיא ההנחה שאם הפרזנטציה שעשיתם ללקוח הייתה מצוינת או אם מפגש הנטוורקינג היה מוצלח הוא בוודאי עשה את הרושם הנכון והלקוח הפוטנציאלי, או האורחים כבר ישאלו איך מצטרפים. לא כך?

אז"ש (אז זהו שלא…)

ראשית, צריך לנהל את הסיטואציה, ולהציע לאורח למלא טופס מועמדות יחד.

שנית, לפני שהאורחים עוזבים את מקום המפגש לקבוע מועד ושעה לשיחת פולואפ

שלישית – לבצע את הפולואפ.

התיאוריה ברורה אך בפועל, למה אנשים לא עושים פולואפ?

  • הפעולה מציפה את כל הפחדים הידועים של "לא לדבר עם זרים"
  • פחד לקבל "לא"
  • חשש מדחייה
  • לא רוצים להראות לחוצים או מסכנים
  • חוסר אמונה במוצר או השירות
  • משכנעים את עצמם שהלקוחות יצרו איתם קשר כשיהיו "מוכנים"

אנשים בתהליך מכירה בטוחים שהפרזנטציה עצמה תעשה את הקסם לבד ותביא את האנשים לשאול "איפה חותמים". בפועל, בשביל שדברים יתקדמו אתם צריכים להבין שאתם בתהליך מכירה שבו אתם נדרשים לנהל את הסיטואציה ולעזור לאורחים לקנות.

רוצים שהאורחים יצטרפו ויגישו מועמדות?

אני רוצה שתתייחסו למילה "פולואפ" בצורה אחרת. כבעלי עסקים יש לכם המון על הראש ואתם יכולים לפספס ולהתייחס לפולואפ כאל עוד מטלה שיש לעשות בעסק. הפוך. תסתכלו עליה כעל "חיזור". פעולה נעימה שרוב האנשים רואים כחיובית. אנשים מוצפים במאות אם לא אלפי מסרים, בנתונים, הודעות והצעות יום יום והקשב שלהם מאד נמוך. מה שחסר הוא המגע האנושי, החם והאכפתי שיש ב"חיזור". אם יקבלו יותר תשומת לב מאנשים שונים שבאמת אכפת להם, כך יקבלו מספר זוויות הסתכלות על הרעיון, ימקדו את תשומת הלב בנושא, יבינו שמדובר בדבר שעובד ועושה טוב וכך גם יגדל הבטחון בשירות או במוצר. כדי שהחיזור יהיה אפקטיבי הוא צריך לכלול מספר שלבים ממספר אנשים.

חיזור עסקי בחמש זויות:

חיזור של מעגל הכוח – הגיע אורח שעוסק בחשמל? תנו לחבר במעגל הנדל"ן ליצור קשר עם החשמלאי כדי להסביר את הפוטנציאל של מעגל כוח הנדל"ן הכולל בעלי עסקים הפונים לאותו הקהל ובכך להגדיל את ההזדמנויות העסקיות.

חיזור מהמזמין – החבר שהזמין את האורח ומכיר אותו אישית יצור איתו קשר לאחר המפגש ויוכל לקבל משוב ישיר ופחות רשמי ולשאול עד כמה הוא מעוניין להגיש מועמדות.

חיזור מצוות האירוח – חבר צוות אירוח במסגרת תפקידו יצור קשר עם האורח, יציג את עצמו כנציג הקבוצה, יבקש לקבל משוב על המפגש לצורך שיפור ויוכל לענות לאורח על שאלות. בנוסף, יבדוק עם האורח האם ראה את מייל התודה על ביקורו ובו גם קישור להגשת מועמדות ויציע עזרה במילוי הטופס עצמו.

חיזור מיו"ר הקבוצה – לעיתים מגיעים אורחים שיש להם פוטנציאל עסקי גבוה והתאמה לקבוצה שיכולים גם לקדם מאד את הקבוצה. במקרה כזה לשיחה מיו"ר הקבוצה תהיה השפעה משמעותית. עצם העובדה שיו"ר הקבוצה מתקשר מעניקה לשיחה תחושת מכובדות ורצינות.

חיזור במסגרת 1ל1 – שלב מתקדם בתהליך החיזור הוא קביעת פגישה אישית להיכרות עם האורח (1ל1), במסגרתה ניתן להכיר יותר לעומק, להסביר את הפוטנציאל העסקי של חברות בקבוצה, לענות על שאלות ולהתרשם ממקור ראשון גם משפת הגוף של האורח.

אם אתם רוצים שהאורחים שלכם יגישו מועמדות, נהלו את הסיטואציה, קחו אחריות על התהליך ותזכרו ש"חיזור", גם בעסקים, היא לא מילה גסה.

 

אשמח שתכתבו לי תגובות, הערות, הארות ושאלות לגבי מה שכתבתי.

אם אתם רוצים לשתף למה לדעתכם האורחים לא מגישים מועמדות

כיתבו לי [email protected] או הגיבו בבלוג

טורים נוספים ניתן למצוא בבלוג שלי – media.bni.co.il/blog

שלכם,

ירדן נוי

מנכ"לית  BNI

קודםהקודםלמה האורחים שלכם לא מגישים מועמדות? חלק 1
הבאהאם אתם טובים בקבלה כמו בנתינה?הבא

לפוסט הזה יש תגובה אחת

  1. Ike Testen הגב 4 מרץ 2025

    I have been absent for a while, but now I remember why I used to love this website. Thanks , I’ll try and check back more frequently. How frequently you update your website?

כתיבת תגובה לבטל

יכול לעניין אותך בנוסף

BNI

מה זה BNI בשבילך?

אפריל 27, 2025
כששאלנו את החברים שלנו בBNI את השאלה הזו, התשובות שקיבלנו חשפו משהו עמוק. חשבתם שההצלחה...
להמשך קריאה
ההבדל בין הפניה חלשה והפניה איכותית

ההבדל בין הפניה חלשה והפניה איכותית

מרץ 19, 2025
אנשים שואלים אותי לעתים קרובות אם ניתן להבחין בין הפניות חלשות להפניות איכותיות. התשובה שלי...
להמשך קריאה
ייצוג שיוויוני במרחב ציבורי הוא מאבק משותף...1

ייצוג שיוויוני במרחב הציבורי הוא מאבק משותף

מרץ 9, 2025
המציאות כיום היא שנשים הן שנלחמות למען נשים לוודא שהבנות שלהן יראו בחיי היומיום את...
להמשך קריאה
BNI

שבוע הנטוורקינג חגיגה של נטוורקינג, צמיחה ושיתופי פעולה! 🌟

מרץ 5, 2025
שבוע הנטוורקינג חגיגה של נטוורקינג, צמיחה ושיתופי פעולה! 🌟
להמשך קריאה
BNI

איך באמת נראה נטוורקינג שעובד? תנו לחברי BNI ישראל לספר לכם בעצמם!

מרץ 5, 2025
בסרטון הזה תגלו איך שיתופי פעולה, חיבורים עסקיים והפניות איכותיות הפכו לחלק בלתי נפרד מההצלחה...
להמשך קריאה
88yhrk4f

ההשראה מתחילה כשמשנים את המילים

פברואר 26, 2025
"אני רוצה לעורר השראה באנשים. אני רוצה לעורר השראה באנשים – שמעוררים השראה באנשים. אני...
להמשך קריאה
ההרגלים שמביאים לכם את ההצלחה

ההרגלים שמביאים לכם הצלחה

פברואר 23, 2025
המחויבויות הן חלק מההצלחה של השיטה שעובדת כבר 40 שנה בכל העולם ומגדילה את העסקים...
להמשך קריאה
איך מודדים הצלחה בנטוורקינג 01.25

איך מודדים הצלחה בנטוורקינג

ינואר 22, 2025
לא תמיד אנשים מקשרים בין נטוורקינג לאסטרטגיה לצמיחה עסקית. נטוורקינג מקצועי שמתקיים במסגרת מאורגנת כמו...
להמשך קריאה
  • בית
  • למה BNI
  • למה לצפות
  • מציאת קבוצה
  • לוח אירועים
  • קבוצות בהקמה
  • משאבים לחברים
  • תרומה לקהילה
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • למה לצפות
  • מציאת קבוצה
  • לוח אירועים
  • קבוצות בהקמה
  • משאבים לחברים
  • תרומה לקהילה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • צור קשר
  • חיפוש מתקדם למציאת קבוצה
  • מי אנחנו
  • המלצות
  • חידוש חברות
  • מעבר חבר מקבוצה לקבוצה
  • הצהרת נגישות
תפריט
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • צור קשר
  • חיפוש מתקדם למציאת קבוצה
  • מי אנחנו
  • המלצות
  • חידוש חברות
  • מעבר חבר מקבוצה לקבוצה
  • הצהרת נגישות
  • אל היוניברסיטי של BNI

עקבו אחרינו!

  • לוגו וקריאייטיב BNI
  • תקנון - מדיניות לחברים BNI

© 2019 BNI Global LLC. All Rights Reserved. All company names, product names logos included here may be registered trademarks or service marks of their respective owners.