Skip to content

BNI international

כניסה לחשבון

  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
כניסה לחשבון
account login

BNI international

  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר

נטוורקינג – כלי טבעי עבור נשים

  • מאת: ירדן נוי - מנכ"ל משותף
  • תאריך: מרץ 12, 2020
  • תגובות: אין תגובות

כבעלי ובעלות עסקים אנחנו נדרשים למצוא ערוץ שיווק שמתאים לנו ונוכל דרכו להגיע ליותר לקוחות.

קבוצות נטוורקינג היא דרך טובה שיכולה להתאים לכל סוג של עסק אך אנחנו נתקלים בלא מעט פרדיגמות, בעיקר אצל נשים, שחושבות כי פעילות "נטוורקינג" (בניית רשת קשרים עסקיים) היא ביזבוז זמן שמצריכה מיומנויות ותכונות שאין להן. האמונה הרווחת היא שנטוורקינג מתאים לאנשים מוחצנים, אנשים שאין להם בעיה לדבר עם אנשים זרים, אנשים עם יכולת מכירה, בטחון עצמי גבוה ומרפקים חזקים.

במסגרת סקר בינלאומי שערך מייסד ארגון BNI דר' איוון מייזנר בקרב כ- 3,500 משתתפים מהן התכונות הנדרשות כדי להצליח בעסקים דרך נטוורקינג ואיך להיחשב כבעלי יכולת ליצירת קשרים, התכונות הבאות היו במקומות הראשונים:

  • יכולת הקשבה
  • גישה חיובית
  • שיתף פעולה
  • אמינות
  • כנות

תכונות אלו נחשבות לתכונות "רכות" המזוהות עם הצד הנשי, כך שבאופן הגיוני, נשים מצליחות יותר בתחום הנטוורקינג הדורש בנייה של מערכת יחסים, היכרות + יצירת אמון לפני שמגיעים לשורת "הרווח".

ב-15 השנים האחרונות אני מלווה תהליכי נטוורקינג של עשרות אלפי בעלי ובעלות עסקים וגיליתי שגברים ונשים חווים את העולם באופן שונה.

אפשר לראות את ההבדלים בכישורי התקשורת, בקשר בין אישי, באינטליגנציה רגשית וכל אלו משפיעים על האופן שבו נשים או גברים משתמשים בחוזקות שלהם.

איך נשים בונות קשרים ומערכות יחסים:

נשים ממוקדות בחשיבה לטווח ארוך ולא במה ניתן לקבל עכשיו

ממוקדות ברצון להכיר את הצד השני לעומק על מנת לבסס אמון

ממוקדות בבניית מערכות יחסים לטובת שני הצדדים

לרוב מרוכזות במה הן יכולות לעשות עבור האחר

נמנעות מלבקש כדי לא לאבד אמינות

מחכות שהצד השני ישאל אותן איך ואם אפשר לעזור להן

מדברות בלשון רבים "אנחנו " (מייצגת מערכת יחסים) לא "אני" (שמייצגת סוליסטים)

נשים לא יאמרו או יתחייבו על משהו לפני שהן בטוחות ב-100% במה שהן אומרות

אם מדברים על כישורי נטוורקינג, לנשים יש את התכונות הנדרשות באופן טבעי ובגדול אפילו עם יתרון על גברים בתחום זה.

על פי מחקר שנערך על ידי בית הספר לניהול קלוג , נמצא כי לנשים יש צורך בקבוצה נשית, "מעגל פנימי" של נשים, מכיוון שקבוצה זו ככל הנראה מספקת מידע אמין על הזדמנויות עבודה ואתגרים. מידע זה עשוי להיות על הזדמנויות לקידום שווה או שאלות ספציפיות וכן נותנת מענה לדרך הטובה ביותר כיצד להגיב בסיטואציות שונות. בריאן אוצי, פרופסור ושותף למחקר אמר: "למעשה, 77% מהנשים בעלות ההישגים הגבוהים ביותר במחקר היו בקשרים חזקים עם מעגל פנימי של שתיים עד שלוש נשים אחרות". המחקר הראה גם כי נשים המרכיבות מעגל פנימי חזק עם נשים אחרות שיכולות לשתף בייעוץ בקריירה הן בעלות סיכוי גבוה כמעט פי שלושה לקבל עבודה טובה יותר מנשים שאין להן את מערכת התמיכה הזו. מידע מסוג זה מועיל ביותר אם הוא בא מאישה אחרת.

המשמעות המתבקשת היא שכדי שנשים יוכלו למנף את עצמן, את העסק שלהן או הקריירה כדאי שיאמצו לעצמן 1 עד 3 המעגלים שיכולים לתת להן תמיכה שתקדם אותן להצלחה גדולה:

  1. פרלמנט נשי – מעגל פנימי של מספר נשים קרובות מייעצות
  2. מנטורינג נשי – הכוונה ועצות המגיעות מנשים מנטוריות מתקבלות אחרת
  3. קבוצה תומכת – להיות חלק מקבוצה של נשים או אנשים עם גישה חיובית ותומכת, עם מטרה דומה

רובנו לא נולדנו עם יכולות טבעיות לנטוורקינג, אך מסתבר שכישורי נטוורקינג ניתן לרכוש כפי שלומדים מקצוע או שפה חדשה. נשים באופן טבעי טובות יותר ביצירת מערכות יחסים ובניית רשתות קשרים והן בעלות תכונות המתאימות ליצירת קשרים. מצד שני, לוקח להן יותר זמן לייצר "רווח" אישי או עסקי בשל העובדה כי אינן ממהרות לבקש או לסגור עסקה.

נשים שישכילו להשתמש בתכונות הטבעיות שלהן יוכלו להתקדם אישית ועסקית בצורה טובה ומהירה יותר באמצעות נטוורקינג וקבוצות נטוורקינג.

אז למה אתן מחכות?

שלכם,

ירדן נוי

 

 

 

 

קודםהקודם"אמון לוקח זמן" – נכון או לא נכון?
הבאעצמאים ובעלי עסקים – איך להתכונן נכון ל"יום שאחרי" ה"קורונה"הבא

כתיבת תגובה לבטל

יכול לעניין אותך בנוסף

A-Tool-to-GAIN-Trusted-Relationships-1030x571

הממת"ק שיבסס לכם קשרי אמון

מאי 11, 2025
בנטוורקינג עסקי, אמון הוא אחד הגורמים הקריטיים במתן וקבלת הפניות. זכרו, העיקר הוא לא מה...
להמשך קריאה
BNI

מה זה BNI בשבילך?

אפריל 27, 2025
כששאלנו את החברים שלנו בBNI את השאלה הזו, התשובות שקיבלנו חשפו משהו עמוק. חשבתם שההצלחה...
להמשך קריאה
ההבדל בין הפניה חלשה והפניה איכותית

ההבדל בין הפניה חלשה והפניה איכותית

מרץ 19, 2025
אנשים שואלים אותי לעתים קרובות אם ניתן להבחין בין הפניות חלשות להפניות איכותיות. התשובה שלי...
להמשך קריאה
ייצוג שיוויוני במרחב ציבורי הוא מאבק משותף...1

ייצוג שיוויוני במרחב הציבורי הוא מאבק משותף

מרץ 9, 2025
המציאות כיום היא שנשים הן שנלחמות למען נשים לוודא שהבנות שלהן יראו בחיי היומיום את...
להמשך קריאה
BNI

שבוע הנטוורקינג חגיגה של נטוורקינג, צמיחה ושיתופי פעולה! 🌟

מרץ 5, 2025
שבוע הנטוורקינג חגיגה של נטוורקינג, צמיחה ושיתופי פעולה! 🌟
להמשך קריאה
BNI

איך באמת נראה נטוורקינג שעובד? תנו לחברי BNI ישראל לספר לכם בעצמם!

מרץ 5, 2025
בסרטון הזה תגלו איך שיתופי פעולה, חיבורים עסקיים והפניות איכותיות הפכו לחלק בלתי נפרד מההצלחה...
להמשך קריאה
88yhrk4f

ההשראה מתחילה כשמשנים את המילים

פברואר 26, 2025
"אני רוצה לעורר השראה באנשים. אני רוצה לעורר השראה באנשים – שמעוררים השראה באנשים. אני...
להמשך קריאה
ההרגלים שמביאים לכם את ההצלחה

ההרגלים שמביאים לכם הצלחה

פברואר 23, 2025
המחויבויות הן חלק מההצלחה של השיטה שעובדת כבר 40 שנה בכל העולם ומגדילה את העסקים...
להמשך קריאה
  • בית
  • למה BNI
  • למה לצפות
  • מציאת קבוצה
  • לוח אירועים
  • קבוצות בהקמה
  • משאבים לחברים
  • תרומה לקהילה
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • למה לצפות
  • מציאת קבוצה
  • לוח אירועים
  • קבוצות בהקמה
  • משאבים לחברים
  • תרומה לקהילה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • צור קשר
  • חיפוש מתקדם למציאת קבוצה
  • מי אנחנו
  • המלצות
  • חידוש חברות
  • מעבר חבר מקבוצה לקבוצה
  • הצהרת נגישות
תפריט
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • צור קשר
  • חיפוש מתקדם למציאת קבוצה
  • מי אנחנו
  • המלצות
  • חידוש חברות
  • מעבר חבר מקבוצה לקבוצה
  • הצהרת נגישות
  • אל היוניברסיטי של BNI

עקבו אחרינו!

  • לוגו וקריאייטיב BNI
  • תקנון - מדיניות לחברים BNI

© 2019 BNI Global LLC. All Rights Reserved. All company names, product names logos included here may be registered trademarks or service marks of their respective owners.