Skip to content

BNI international

כניסה לחשבון

  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
כניסה לחשבון
account login

BNI international

  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר

למה אחרים מצליחים יותר ממני בעסקים?

למה אחרים מצליחים יותר ממני בעסקים?
  • מאת: ירדן נוי - מנכ״ל משותף
  • תאריך: דצמבר 1, 2018
  • תגובות: אין תגובות

"התירוצים" שאנחנו מספרים לעצמנו למה אנחנו לא מצליחים כל כך בעסקים הם רבים: "הם לא באמת מבינים מה אני עושה…אני עושה מאמצים ליצור קשר והם לא עונים לטלפונים שלי… נתתי הצעה מיוחדת והם לא קלטו כמה אחסוך להם בשנה… הם חושבים שהם לא צריכים את השירות שלי /מוצר שלי… הם לא מעוניינים בקשר איתי…הם לא רציניים…. השוק השתנה….".

יכול להיות שהבעיה היא "בהם". "הם" בוחרים לעשות עסקים עם אחרים. האם יכול להיות שהבעיה היא דוקא בי?

הנה 6 סיפורים שאנחנו מספרים לעצמנו, תירוצים שאנחנו משכנעים את עצמנו מדוע לקוחות פוטנציאלים לא בוחרים בנו, וכן כמה פתרונות לכך:

  1. "הם לא באמת מבינים מה אני עושה". אם הם לא מבינים מה אתה עושה אשמתו של מי זה ?האם עשיתם משהו משמעותי כדי להסביר להם מה אתם עושים? האם הם ראו את התמונות של העבודות האחרונות שלכם? האם הם יודעים על הטרנדים החדשים בענף או המוצרים המיוחדים / השירות שהוספתם לאחרונה? האם הקדשתם מספיק זמן כדי להכין את החומרים השיווקיים שלכם או את האתר בו מוצגות דוגמאות, תמונות מכתבי תודה של לקוחות ועוד.
  2. "הם לא עונים לי לטלפונים" – ניסיתם להגיע ללקוח מסוים דרך "טלפון קר", החזרתם טלפון לאדם שקיבלתם כרטיס ביקור ממנו ולא הצלחתם להגיע אליו? אם אתם משוכנעים שיש לכם מוצר או שירות טוב עבור אותו לקוח נסו לברר באיזה חוגים הוא מסתובב והיכן אפשר לפגוש אותו באווירה פחות לחוצה כמו אירוע חברתי, כנס, מפגשי לשכה וכד'. נסו למצוא מישהו שמכיר אותו ויכול להכיר בינכם לבין הלקוח הפוטנציאלי שלכם. רוב הסיכויים שאם תוצגו ע"י אדם המכיר אותו, המוכנות של אותו אדם להיפגש איתכם תהיה גבוהה בהרבה מטלפון קר.
  3. "הם לא קלטו כמה אני יכול לקדם להם את העסק" כנראה לא הצלחתם להעביר את המסר הנכון. נסו לאתר מישהו ברשת הקשרים שלכם שמכיר אותם ואתם יכולים להיעזר בו להעביר את המסר הנכון. אין כמו המלצה כדי לפתוח דלתות ואין כמו סיפור הצלחה (אמיתי כמובן) כדי להסביר את הערך שלכם לחברה כגון: "לקוח שהתקשה בסגירת עסקאות למרות השם הטוב שלו בענף פנה אלי שאלווה אותו בפגישות העסקיות ואסייע לו בהן, וכתוצאה מכך נסגרו שתי עסקאות גדולות"
  4. "השוק נעשה יותר ויותר קשה" – התחרות בכל תחום גדלה, זו לרוב עובדה מוכחת. עומדות בפניכם שתי אפשרויות. להתלונן שקשה ויש יותר מדי תחרות בשוק או להסתכל במראה ולחשוב איך אתם יכול לעשות טוב יותר מהמתחרים. זיכרו שאינכם יכולים להשפיע או לשנות את המתחרים שלכם אבל אתם בהחלט יכולים לשלוט בדברים שאתם עושים. דברו עם הלקוחות שלכם, שאלו אותם למה הם החליטו להיות דוקא לקוחות שלכם והקשיבו לתשובות כי מה שיאמר לכם יהיה השוני או הבידול שלכם מאחרים.
  5. "אין להם את הקשרים שאני צריך". אתם נפגשים עם אנשים ונראה לכם שהם לא יכולים לקדם אתכם. כשלתם בדעה קדומה ושמתם "חותמת" על אנשים לפני שאתם באמת מכירים אותם. האם הייתה לכם אפשרות לעבור על כל רשימות האנשים שהם מכירים ופסלת אותם? רוב הסיכויים שאין לכם מושג מי הלקוחות שלהם, את מי הם מכירים, באיזה חוגים הם מסתובבים ועוד. שבו לפגישה אישית, הקדישו זמן לשאלות ותגלו אוצר של קשרים והיכרויות שלא יאמנו.
  6. "חברי רשת הנטוורקינג שלי לא עוזרים לי." אם רשת הקשרים שלכם לא עובדת, הגיע הזמן לשאול את עצמכם מדוע זה קורה. נטוורקינג הוא כמו ריקוד טנגו המצריך שיתוף פעולה ונתינה של שני אנשים לפחות. שאלו את עצמכם האם לאחרונה התעניינתם באחרים כפי שאתם רוצים שיתעניינו בכם? האם אתם עוזרים לאחרים לפתוח דלתות כפי שאתם רוצים שהם יעזרו לכם?

 חושבים עכשיו שאולי אתם הסיבה לכך שרשת הנטוורקינג שלכם לא מקדמת אתכם? רק  אנשים המכירים באחריות שלהם למצב, יכולים לשנות את התנהגותם ולראות כיצד תהליך הנטוורקינג עובד עבורם. הפסיקו לספר לעצמכם סיפורים ולהאשים אחרים והתחילו לפעול כדי לתקן את המצב.

עזבו את התירוצים ותתחילו לפעול כי רק "הנותן מקבל"!

שלכם,

ירדן נוי

קודםהקודםהטעויות שאנחנו עושים בעסקים מול המשפחה
הבאהגדלת כמות העסקים מהקבוצה – החלטות לשנה החדשההבא

כתיבת תגובה לבטל

יכול לעניין אותך בנוסף

A-Tool-to-GAIN-Trusted-Relationships-1030x571

הממת"ק שיבסס לכם קשרי אמון

מאי 11, 2025
בנטוורקינג עסקי, אמון הוא אחד הגורמים הקריטיים במתן וקבלת הפניות. זכרו, העיקר הוא לא מה...
להמשך קריאה
BNI

מה זה BNI בשבילך?

אפריל 27, 2025
כששאלנו את החברים שלנו בBNI את השאלה הזו, התשובות שקיבלנו חשפו משהו עמוק. חשבתם שההצלחה...
להמשך קריאה
ההבדל בין הפניה חלשה והפניה איכותית

ההבדל בין הפניה חלשה והפניה איכותית

מרץ 19, 2025
אנשים שואלים אותי לעתים קרובות אם ניתן להבחין בין הפניות חלשות להפניות איכותיות. התשובה שלי...
להמשך קריאה
ייצוג שיוויוני במרחב ציבורי הוא מאבק משותף...1

ייצוג שיוויוני במרחב הציבורי הוא מאבק משותף

מרץ 9, 2025
המציאות כיום היא שנשים הן שנלחמות למען נשים לוודא שהבנות שלהן יראו בחיי היומיום את...
להמשך קריאה
BNI

שבוע הנטוורקינג חגיגה של נטוורקינג, צמיחה ושיתופי פעולה! 🌟

מרץ 5, 2025
שבוע הנטוורקינג חגיגה של נטוורקינג, צמיחה ושיתופי פעולה! 🌟
להמשך קריאה
BNI

איך באמת נראה נטוורקינג שעובד? תנו לחברי BNI ישראל לספר לכם בעצמם!

מרץ 5, 2025
בסרטון הזה תגלו איך שיתופי פעולה, חיבורים עסקיים והפניות איכותיות הפכו לחלק בלתי נפרד מההצלחה...
להמשך קריאה
88yhrk4f

ההשראה מתחילה כשמשנים את המילים

פברואר 26, 2025
"אני רוצה לעורר השראה באנשים. אני רוצה לעורר השראה באנשים – שמעוררים השראה באנשים. אני...
להמשך קריאה
ההרגלים שמביאים לכם את ההצלחה

ההרגלים שמביאים לכם הצלחה

פברואר 23, 2025
המחויבויות הן חלק מההצלחה של השיטה שעובדת כבר 40 שנה בכל העולם ומגדילה את העסקים...
להמשך קריאה
  • בית
  • למה BNI
  • למה לצפות
  • מציאת קבוצה
  • לוח אירועים
  • קבוצות בהקמה
  • משאבים לחברים
  • תרומה לקהילה
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • למה לצפות
  • מציאת קבוצה
  • לוח אירועים
  • קבוצות בהקמה
  • משאבים לחברים
  • תרומה לקהילה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • צור קשר
  • חיפוש מתקדם למציאת קבוצה
  • מי אנחנו
  • המלצות
  • חידוש חברות
  • מעבר חבר מקבוצה לקבוצה
  • הצהרת נגישות
תפריט
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • צור קשר
  • חיפוש מתקדם למציאת קבוצה
  • מי אנחנו
  • המלצות
  • חידוש חברות
  • מעבר חבר מקבוצה לקבוצה
  • הצהרת נגישות
  • אל היוניברסיטי של BNI

עקבו אחרינו!

  • לוגו וקריאייטיב BNI
  • תקנון - מדיניות לחברים BNI

© 2019 BNI Global LLC. All Rights Reserved. All company names, product names logos included here may be registered trademarks or service marks of their respective owners.