Skip to content

BNI international

כניסה לחשבון

  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
כניסה לחשבון
account login

BNI international

  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר

לשווק את העסק בסגנון 4 הבנים – מיוחד לפסח

טעויות בבניית קשרים עסקיים ברוח 4 הבנים
  • מאת: ירדן נוי - מנכ״ל משותף
  • תאריך: ינואר 4, 2015
  • תגובות: אין תגובות

כנגד 4 בנים דיברה התורה. אחד חכם, אחד רשע, אחד תם ואחד שלא יודע לשאול. לכבוד חג הפסח ניתן לחלק את 4 הבנים ל-4 טיפוסים ו-4 דרכים בהם הם נוהגים לשווק את עצמם גם בשולחן הסדר…. 

חכם – בעל העסק החכם יודע שכדי לקבל צריך קודם לבקש. אבל הוא גם יודע כי בקשות ישירות מידי עלולות להרתיע. יש אפילו החושבים כי מי שמבקש הפניות עבור עצמו הוא לוזר ש"נאלץ" לבקש הפניות כי העסק שלו מקרטע . לכן החכם משתמש בפתרון מתוחכם ומבקש הפניות באופן הבא: "העסק שלי בתהליך הרחבה וכרגע אנחנו יכולים לקבל לקוחות חדשים", או " יש לנו ניוזלטר חדש עם המון עצות איך לחסוך כסף בעסק – האם אתה יכול להמליץ לי מי ממכריך יכול ליהנות ממנו?". 

רשע – בעל העסק ה"רשע" עסוק בעצמו. מפגש משפחתי? מבחינתו מדובר בעוד אפשרות לפגוש אנשים כדי למכור להם. יש לו מוצר נהדר וכל אחד יכול ליהנות ממנו. פראייר מי שלא קונה, אז למה לא לנסות גם בשולחן החג? 

תם – לבעל העסק "התמים" חשוב לשמור על יחסים טובים עם המשפחה, גם עם קרובים לא אהובים או שאינם באמת קרובים. הוא מלא רצון טוב, נשמה גדולה, מדבר כל הזמן, מחבר בין אנשים ועוזר לכולם. הוא אף פעם לא מבקש הפניות לעצמו או מבקש עזרה. אבל, למרות שהוא נראה תמים בתוך תוכו הוא יודע ש"הנותן מקבל" ובכלל, נטוורקינג היא תוכנית החיסכון הכי משתלמת כך שהוא ממשיך להפקיד בה מדי יום.

זה שאינו יודע לשאול – בעל עסק "שאינו יודע לשאול" הוא או ביישן או מאותם אנשים המחפשים להגיע לשלמות, פשוט פרפקציוניסט. הוא לא מתבטא הרבה כי אם אין לו שורת "מחץ" מתוחכמת ומושלמת, הוא לא יפתח את הפה. הפתרון: לדאוג  שיהיה לידו מישהו שידבר בשבחו. הרי יותר קל לאדם לדבר על צד שלישי  ולספר כיצד עזר לו ושינה את חייו מאשר לשבח את עצמו.

לכל אחד מהבנים סגנון שונה בדרך בה הם משווקים את עצמם, מקדמים את העסק ועושים נטוורקינג.

האם אתם מוצאים את עצמכם באחד מהסגנונות? האם אתם מזהים אחרים הנמצאים איתכם בשולחן החג או אולי בשולחן בקבוצה?

זיכרו שנטוורקינג היא אכן תוכנית החסכון המשתלמת ביותר. ככל שתפקידו בה יותר כך תקבלו יותר. כל לימון אפשר להפוך ללימונדה, עם קצת רצון וקצת סוכר…

חג חירות שמח לכולם!

שלכם,

ירדן נוי

הבאהגדלת הכנסות דרך שיפור תיכנון הזמןהבא

כתיבת תגובה לבטל

יכול לעניין אותך בנוסף

Waze של העסקים

טור חגיגי: לציון 120 טורים  waze של העסקים

מאי 25, 2025
בעלי ובעלות עסקים מתחלקים ל-2 סוגים. הראשונים יודעים לאן הם רוצים להגיע אבל לא יודעים...
להמשך קריאה
A-Tool-to-GAIN-Trusted-Relationships-1030x571

הממת"ק שיבסס לכם קשרי אמון

מאי 11, 2025
בנטוורקינג עסקי, אמון הוא אחד הגורמים הקריטיים במתן וקבלת הפניות. זכרו, העיקר הוא לא מה...
להמשך קריאה
BNI

מה זה BNI בשבילך?

אפריל 27, 2025
כששאלנו את החברים שלנו בBNI את השאלה הזו, התשובות שקיבלנו חשפו משהו עמוק. חשבתם שההצלחה...
להמשך קריאה
ההבדל בין הפניה חלשה והפניה איכותית

ההבדל בין הפניה חלשה והפניה איכותית

מרץ 19, 2025
אנשים שואלים אותי לעתים קרובות אם ניתן להבחין בין הפניות חלשות להפניות איכותיות. התשובה שלי...
להמשך קריאה
ייצוג שיוויוני במרחב ציבורי הוא מאבק משותף...1

ייצוג שיוויוני במרחב הציבורי הוא מאבק משותף

מרץ 9, 2025
המציאות כיום היא שנשים הן שנלחמות למען נשים לוודא שהבנות שלהן יראו בחיי היומיום את...
להמשך קריאה
BNI

שבוע הנטוורקינג חגיגה של נטוורקינג, צמיחה ושיתופי פעולה! 🌟

מרץ 5, 2025
שבוע הנטוורקינג חגיגה של נטוורקינג, צמיחה ושיתופי פעולה! 🌟
להמשך קריאה
BNI

איך באמת נראה נטוורקינג שעובד? תנו לחברי BNI ישראל לספר לכם בעצמם!

מרץ 5, 2025
בסרטון הזה תגלו איך שיתופי פעולה, חיבורים עסקיים והפניות איכותיות הפכו לחלק בלתי נפרד מההצלחה...
להמשך קריאה
88yhrk4f

ההשראה מתחילה כשמשנים את המילים

פברואר 26, 2025
"אני רוצה לעורר השראה באנשים. אני רוצה לעורר השראה באנשים – שמעוררים השראה באנשים. אני...
להמשך קריאה
  • בית
  • למה BNI
  • למה לצפות
  • מציאת קבוצה
  • לוח אירועים
  • קבוצות בהקמה
  • משאבים לחברים
  • תרומה לקהילה
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • למה לצפות
  • מציאת קבוצה
  • לוח אירועים
  • קבוצות בהקמה
  • משאבים לחברים
  • תרומה לקהילה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • צור קשר
  • חיפוש מתקדם למציאת קבוצה
  • מי אנחנו
  • המלצות
  • חידוש חברות
  • מעבר חבר מקבוצה לקבוצה
  • הצהרת נגישות
תפריט
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • צור קשר
  • חיפוש מתקדם למציאת קבוצה
  • מי אנחנו
  • המלצות
  • חידוש חברות
  • מעבר חבר מקבוצה לקבוצה
  • הצהרת נגישות
  • אל היוניברסיטי של BNI

עקבו אחרינו!

  • לוגו וקריאייטיב BNI
  • תקנון - מדיניות לחברים BNI

© 2019 BNI Global LLC. All Rights Reserved. All company names, product names logos included here may be registered trademarks or service marks of their respective owners.