Skip to content

BNI international

כניסה לחשבון

  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
כניסה לחשבון
account login

BNI international

  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • מציאת קבוצה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • קבוצות בהקמה
  • צור קשר

שיווק אנושי בעולם דיגיטלי

שיווק אנושי בעולם דיגיטלי
  • מאת: ירדן נוי - מנכ״ל משותף
  • תאריך: ינואר 3, 2017
  • תגובות: אין תגובות

אני על קו הטלפון, מנסה לעקוב אחרי ההוראות האינסופיות "לחץ 1, לחץ 2…" בין מוסיקת מעליות אחת לשניה. בחיי שניסיתי לעשות את הפעולות הנכונות באינטרנט אבל זה לא הלך , לא היתה ברירה והתקשרתי טלפונית. רגע, צריך להיות מרוכזים, לא לפספס "הקש 5". הקשתי. עוד כמה דקות לחכות ו….התנתק. אני מרגישה הכי מותשת בעולם.

אוקי, אני לא טכנולוגית גדולה (גם לא טכנופובית) אבל יש גבול! בעולם הקר והדיגיטלי שאנו חיים בו רובנו מחפשים קצת חום אנושי או לפחות קול אנושי שיתייחס אלינו. מישהו שומע אותי? תענו כבר……

הבנקים מצמצמים סניפים ומצפים מהמבוגרים שיבצעו פעולות באינטרנט (אולי הציפייה היא שיבקשו מהנכדים שיסבירו להם מה לעשות?) משפחות יוצאות לאכול בחוץ וכל אחד מהם עסוק עם הטלפון הסלולרי שלו. בני נוער חוזרים הביתה אחרי ביה"ס ולא יורדים יותר "לשחק למטה עם החבר'ה", במקום זה הם מסתגרים בחדר ומשחקים במשחקי מחשב עם החברים וכל אחד נמצא בבית אחר. העולם משתנה. אני שומעת קולות רבים הטוענים כי "העולם הופך להיות טכנולוגי וזה רק יגדל על חשבון הקשר האנושי". אני טוענת ההיפך.

הקידמה מבורכת, העולם הטכנולוגי הביא ועוד יביא בשורות מדהימות לכדור הארץ ולאנושות כולה. יחד עם זה אני טוענת בתוקף שככל שהטכנולוגיה תתגבר כך יגבר הצורך לקשר אנושי.

שיווק אנושי דומה לסיפור טוב.facts tell, stories sell  (עובדות מיידעות, סיפורים מוכרים)

לספר סיפור משמעו: לגרום לאדם השני רגש אשר יניע לפעולה.

זו גם אחת ההגדרות של מטרות השיווק, להניע לפעולה. הנה 2 תחומים בהם אנחנו יוצרים את האוירה הנכונה לחיבור אנושי היוצר פעולה. 

  1. חשיפה – אנשים יתחברו אליכם יותר אם יכירו את הפן האישי שלכם ולא רק העסקי. לעיתים החשיפה או ההיכרות האישית מגיעים מהרשתות החברתיות (שם יש לכם שליטה מה אתם מעלים), לעיתים החיבור מגיע בפגישה אישית, אולי אתם כותבים בלוג, אולי כתבו עליכם בעיתון? כל פרט מידע אישי הופך אותנו לאנושיים יותר ונגישים יותר.
  2. פגישה אישית – בפגישה המתנהלת נכון באוירה של נתינה ולא כדי למכור, אנחנו מגלים עניין בצד השני ושואלים שאלות שמראות עניין אמיתי. לדוגמא: איך הוא או היא נכנסו לתחום, ממה הם עדיין מתרגשים, איזה חלק הם הכי אוהבים בעבודה שלהם וכד'. מצד שני, כאשר משתפים כיצד עזרו ללקוח לפתור "כאב" מסוים – משתפים מה היה סוג הכאב, מה עשיתי עבורו, מה היו הקשיים ולא רק ההצלחות, איך הלקוח הרגיש, מה זה עשה לו/לעסק/למשפחתו. החוויה הופכת אותנו לאנושיים יותר ונגישים יותר.

כששומעים סיפור אישי, זה נוגע בנו בנקודות אישיות שלנו וגורם לנו להיכנס לנעלי האדם שמולנו, לדמיין מה עבר עליו ואפילו לקוות שיש לסיפור סוף טוב. סיפורים אישיים הופכים אותנו לרגשנים ואכפתיים. זו גם מטרתנו כשאנחנו עוסקים בנטוורקינג – אנחנו בונים קשרים, מייצרים קשר עם האדם שמולנו ומגבירים את המעורבות בינינו ברצון אמיתי לעזור האחד לשני. יחד עם זאת, רצוי להתחבר ל"סוג" האדם שנמצא מולנו כדי לדבר ב"שפה" שלו ובדרך שמדברת אליו ויוצרת את החיבור, בכבוד ובדרך ארץ.

חוק הארווי מאקיי:

"לעולם אל תניחו מראש שאדם זוטר הוא אדם חסר משמעות, הוא או היא עשויים להגיע לתפקיד חשוב יותר מהאדם המפורסם. ההתייחסות לכל אדם בכבוד ובאדיבות היא לא רק נימוסים טובים אלא גם מדיניות נבונה"

לסיכום, הקשר האנושי יגבר על כל קשר טכנולוגי ויתן למי שמאמין בו את היתרון ביצירת מערכת אישית ויציאה לפעולה.

השנה, הנושא המרכזי בכנס ה-10 של BNI ישראל שיתקיים ביום ה' 9.2.2017 הוא: שיווק אנושי בעולם דיגיטלי.

עיצוב הזמנה: סטודיו Hello – גיא מגיד

שלכם,

ירדן נוי

קודםהקודם7 ערכי היסוד של BNI
הבאשיטת ABC להצלחה באירועי נטוורקינגהבא

כתיבת תגובה לבטל

יכול לעניין אותך בנוסף

Waze של העסקים

טור חגיגי: לציון 120 טורים  waze של העסקים

מאי 25, 2025
בעלי ובעלות עסקים מתחלקים ל-2 סוגים. הראשונים יודעים לאן הם רוצים להגיע אבל לא יודעים...
להמשך קריאה
A-Tool-to-GAIN-Trusted-Relationships-1030x571

הממת"ק שיבסס לכם קשרי אמון

מאי 11, 2025
בנטוורקינג עסקי, אמון הוא אחד הגורמים הקריטיים במתן וקבלת הפניות. זכרו, העיקר הוא לא מה...
להמשך קריאה
BNI

מה זה BNI בשבילך?

אפריל 27, 2025
כששאלנו את החברים שלנו בBNI את השאלה הזו, התשובות שקיבלנו חשפו משהו עמוק. חשבתם שההצלחה...
להמשך קריאה
ההבדל בין הפניה חלשה והפניה איכותית

ההבדל בין הפניה חלשה והפניה איכותית

מרץ 19, 2025
אנשים שואלים אותי לעתים קרובות אם ניתן להבחין בין הפניות חלשות להפניות איכותיות. התשובה שלי...
להמשך קריאה
ייצוג שיוויוני במרחב ציבורי הוא מאבק משותף...1

ייצוג שיוויוני במרחב הציבורי הוא מאבק משותף

מרץ 9, 2025
המציאות כיום היא שנשים הן שנלחמות למען נשים לוודא שהבנות שלהן יראו בחיי היומיום את...
להמשך קריאה
BNI

שבוע הנטוורקינג חגיגה של נטוורקינג, צמיחה ושיתופי פעולה! 🌟

מרץ 5, 2025
שבוע הנטוורקינג חגיגה של נטוורקינג, צמיחה ושיתופי פעולה! 🌟
להמשך קריאה
BNI

איך באמת נראה נטוורקינג שעובד? תנו לחברי BNI ישראל לספר לכם בעצמם!

מרץ 5, 2025
בסרטון הזה תגלו איך שיתופי פעולה, חיבורים עסקיים והפניות איכותיות הפכו לחלק בלתי נפרד מההצלחה...
להמשך קריאה
88yhrk4f

ההשראה מתחילה כשמשנים את המילים

פברואר 26, 2025
"אני רוצה לעורר השראה באנשים. אני רוצה לעורר השראה באנשים – שמעוררים השראה באנשים. אני...
להמשך קריאה
  • בית
  • למה BNI
  • למה לצפות
  • מציאת קבוצה
  • לוח אירועים
  • קבוצות בהקמה
  • משאבים לחברים
  • תרומה לקהילה
תפריט
  • בית
  • למה BNI
  • למה לצפות
  • מציאת קבוצה
  • לוח אירועים
  • קבוצות בהקמה
  • משאבים לחברים
  • תרומה לקהילה
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • צור קשר
  • חיפוש מתקדם למציאת קבוצה
  • מי אנחנו
  • המלצות
  • חידוש חברות
  • מעבר חבר מקבוצה לקבוצה
  • הצהרת נגישות
תפריט
  • חיפוש חברים
  • מדיה
  • צור קשר
  • חיפוש מתקדם למציאת קבוצה
  • מי אנחנו
  • המלצות
  • חידוש חברות
  • מעבר חבר מקבוצה לקבוצה
  • הצהרת נגישות
  • אל היוניברסיטי של BNI

עקבו אחרינו!

  • לוגו וקריאייטיב BNI
  • תקנון - מדיניות לחברים BNI

© 2019 BNI Global LLC. All Rights Reserved. All company names, product names logos included here may be registered trademarks or service marks of their respective owners.